Egy kemény gazdaságban csak kemény, igazán ütőképes cégek élnek túl!

Nem túlzás azt állítani, hogy a cégek többsége előbb vagy utóbb, akár töbször is a fennmaradásért küzd, ahelyett hogy vevők, új vevők, jól fizetett és termelékeny munkatársak bőségében lenne.

Egy ilyen helyzetben a vezetőknek instant segítség kell, hogy stabilizálják és sínre tegyék a cégüket, hogy aztán azzal tudjanak törődni, hogyan is tudnák nagyságrendekkel megnövelni.

Az Ütőképes cégcsomagot pont ezért hoztuk létre. Ennek a csomagnak mindegyik darabja pár nap alatt elvégezhető, és egy-egy kulcsfontosságú területét célozza meg a cégnek, hogy a vezetés fellélegezhessen.

A program a következőkből áll:

TERMELÉKENYSÉG ÉS CSAPATMUNKA TITKA TRÉNING

  • Hogyan tudod motiválni az embereidet?Hogyan tudod motiválni az embereidet?
  • Hogyan érheted el, hogy az embereid hatékonyabbak és termelékenyebbek legyenek?
  • Mi a titka annak, hogy a vezetőid és beosztottjaik önállóan cselekedjenek?
  • Hogyan tudod mérni a embereid hatékonyságát és termelékenységét?
  • Honnan tudhatod, melyik embereidben bízhatsz meg?
  • Hogyan lehetsz biztos abban, hogy nem lopnak meg, csapnak be, vagy ha mégis akkor, kik azok, és hogyan szabadulj meg tőlük fájdalom mentesen?
  • Mi a legfőbb csapatépítő erő és Mint vezető/tulajdonos mi a TE szereped ebben?
  • Miért van az, hogy alig lehet találni egy normális embert a munkákra? - Te hogyan tudsz ezen változtatni a cégedben?
  • Milyen emberekre is van valójában szükséged?
  • Mit kell erősítened ahhoz, hogy fejleszteni tudd a meglévő embereid és az újak képességeit – úgy, hogy ez gyakorlatilag nem kerül egy filléredbe sem!
  • Ha leesnek a bevételeid, pontosan mit kell tenned, hogyan kell szervezned, hogy ismét fizetőképesebb legyen a céged?

Mindez sok gyakorlattal, mert ezen a tréningen nem lehetsz néző!

RUTINOS VEVŐSZERZÉS VIDEÓTRÉNING PATRICK VALTIN-NEL

CÉGED MARKETINGJE

  • Patrick Valtin tréningje tényleges megoldásokat nyújt a reklámra.Hogy teremthetsz összhangot a cég vezetőségének szándékai, a marketing és az értékesítés között.
  • Hogy érd el, hogy Téged válasszanak a lehetséges vevők, és hogy maguktól AKARJANAK vásárolni Tőled?
  • Hogy kerüld el azokat a dolgokat, amiket nem szeretnek a vevőid, de nem mondják?
  • Mit kell tenni, hogy a piac higgyen abban, amit reklámozunk?
  • Hogyan ragaszd a termékedhez, szolgáltatásodhoz az ügyfél figyelmét?
  • Hogyan érd el, hogy jó szájízzel gondoljon a veled megkötött üzletek sorára, és ne is gondolkodjon másban?

MARKETING ÉS INTERNET

  • Mit keresnek a neten az ügyfelek, és ebből hogyan profitálhatsz?
  • Miként épül fel egy aktív honlap, amelyik több mint eszköz vagy „felület”, mivel önmagában is képes eladni? (A honlapok tört része képes erre, csak összezavarja a látogatókat.)
  • Legyen a honlapod legjobb „érékesítőd”!

EMAIL-MARKETING

  • Hogy jutsz el a nyers címlistától a rendszeresen vásárló elégedett vevőkig?

OKOS LÉTSZÁMNÖVELÉS VIDEÓTRÉNING PATRICK VALTIN-NEL

avagy

HOGYAN VEGYÉL FEL EMBEREKET A CÉGBE c. VIDEOTRÉNING

Patrick Valtin tréningje segít jó embereket vonzani a cégedbe.elvégzése után tudni fogod:

  • Milyen az a hirdetés, ami tényleg bevonzza az alkalmas jelölteket?
  • Mi a létszámnövelési kudarcok elsődleges oka?
  • Hogyan ne pazarold az idődet az interjúkon?
  • Melyek a fontos és lényegtelen választási feltételek?
  • Ki az eleve reménytelen vagy lappangó bajforrás?

Akik elvégezték ezt a videótréninget a következőket mondták:

  • Teljesen megváltozott a gondolkodásom a személyzetfelvétel témájában
  • A tanfolyam álláshirdetésekkel foglalkozó része zseniális volt
  • Bizonyossá vált számomra, hogy a gyakorlatban is képes leszek a legmegfelelőbb embert megtalálni az adott feladatra.
  • Zseniális volt az interjú gyakorlás.
  • Időt spórolok, mert a hirdetéseimre csak olyan emberek jönnek, akik alkalmasak a feladatra.
  • Nagyon jó módszereket kaptam arra, hogy a meglévő munkaerőt motiváljam.
  • Most már tudom, hogyan tudom lemérni, hogy mennyit is érnek el az embereim.
  • Sokkal gazdaságosabb lett a személyzetfelvétel...

ADJ EL KOMOLY VEVŐKNEK MESTERKÉPZŐ PATRICK VALTIN-NEL

Mi köze az eladásnak a randizáshoz?CÉL:

Megosztani veled az eladás titkos törvényeit, ahogy az eladásnak a mai piacon kell történnie a sikerhez.

Lehetővé tenni, hogy egyéni megjelenésed legyen, és segíteni, hogy minimum 50 %-kal megnöveld az eredményességed – most AZONNAL!

A PROGRAM:

  1. AZ ÚJ ALAPZAT
    • Mi az értékesítési kudarc elsődleges oka?
    • Miért idejétmúlt a „klasszikus” értékesítés, és mi vezet biztosan kudarchoz?
    • Melyek az új piaci szabályok, és a „ráerőltetős-eladás” miért halott?
    • Mi a XXI. századi profi értékesítő legrosszabb ellensége?
  2. A TITKOS „VÁSÁRLÁSI” ÉRV
    • Mi a közös ma minden vevőben, és hogyan tudod ezt használni?
    • Mi hatásosabb az akcióknál és az előnyöknél?
    • Mi az összefüggés a „vásárlás” és az elektromosság közt – és hogyan fordíthatod ezt az előnyödre?
    • Mit nevezünk „vásárlási érvnek”, és miért ez a leghatásosabb eszközöd?
  3. AZ ÚJ ÉRTÉKESÍTÉSI HOZZÁÁLLÁS: ÚJRADEFINIÁLJUK A TE SZEREPED
    • Az eladás átdefiniálva
    • Mi az első és legerősebb akadálya a vásárlásnak – hogyan „rombold le”?
    • Mi az öt „vásárlási döntési” tényező, és hogyan használd őket?
    • A „pozícionálás” ereje az értékesítésben
    • Az irányítás megtartásának jelentősége
  4. A VARÁZS FORMULA
    • Hogyan legyen a kisujjunkban az eladás természetes folyamata

Ezektől lesz mesterképző:

  • Részletes megértés az egész napos tréning anyagából
  • Személyre szabott, a te esetedben, a cégedre hogyan használható?
  • Távirányító Patrickhoz
  • A gyakorlat teszi a mestert! Ezért hát gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás, míg mesterévé nem válsz ezeknek a technikáknak.

HOGYAN VÁLTSUK VALÓRA TERVEINKET TANFOLYAM

A HOGYAN VÁLTSUK VALÓRA TERVEINKET TANFOLYAM célja:
Olyan bizonyított módszerekkel ellátni a személyt, melyek képessé teszik arra, hogy terveket alakítson ki, és meg is valósíttassa őket, és ezáltal elérje a kitűzött célját.

A tervezés nagyon fontos, de hogyan lesz belőle valóság?A tanfolyam felépítése:

  • Mik a programok, és hogyan válnak még a megvalósíthatatlan célok is fokozatos, lépcsőzetesen elvégezhető teendőkké?
  • Mi kell ahhoz, hogy jó vezetőként viszonyulj ezekhez a programokhoz?
  • Az irányelvek, tervek, programok, projektek, és utasítások pontos meghatározása.
  • Hogyan készítsünk könnyedén végrehajtható programokat a cég számára?
  • Mik a célkitűzések?
  • Mitől működik jól egy cég?
  • Mi köze van a tervezésnek a célkitűzésekhez?
  • Hogyan használjuk a programokat, és hogyan spóroljuk meg a haszontalan munkát?
  • Mik azok a teljesítés jelentések, és hogyan használjuk őket a programok végrehajtatásában?

A tanfolyam végeredménye:
Annak felismerése, hogy ennek a tanfolyamnak az adatai, ha azokat alkalmazzák, képessé teszik az egyént arra, hogy úgy alakítson ki és hajtasson végre céges terveket, hogy tényleges eredmények jöjjenek létre, és a célokat elérjék.

Ütőképes cégcsomag

760.000 Ft+ ÁFA

  • Ezen a tréningen már résztvettél
  • Rutinos vevőszerzés videótréning
  • Okos létszámnövelés videótréning
  • Ez nem része ennek a csomagnak
  • Hogyan váltsuk valóra terveinket tanfolyam

Ütőképes cégcsomag Extra

890.000 Ft+ ÁFA

  • Termelékenység és csapatmunka titka tréning
  • Rutinos vevőszerzés videótréning
  • Okos létszámnövelés videótréning
  • Ez nem része ennek a csomagnak
  • Hogyan váltsuk valóra terveinket tanfolyam

Ütőképes cégcsomag ULTRA

1.190.000 Ft+ ÁFA

  • Termelékenység és csapatmunka titka tréning
  • Rutinos vevőszerzés videótréning
  • Okos létszámnövelés videótréning
  • Adj el komoly vevőknek mesterképző
  • Hogyan váltsuk valóra terveinket tanfolyam
TPL_KALLYAS_TOTOP