Kockázat nélkül nincs haszon

De ki mer L. Ron Hubbard
Módszereket elsajátítani a vevőszerzésre?
Csak az igazán „őrültek” – még Pataki Attila sem

Ha nem ismerné, Hubbard, aki

  • létrehozta az elmúlt évszázad legtöbb vitát kiváltott világvallását, mellyel az utca emberének a kezébe adta az elméje és lelki fejlődése kulcsát,
  • megakadályozta, hogy az Egyesült Államokban is bolondokházába lehessen zárni a Szovjet gyakorlat szerint a politikai lázadókat,
  • 3 amerikai elnöktől kapott kitüntetést (cserkészteljesítményéért) és
  • egyedüliként élte túl Nixon 200 fős ellenség-listáját,
  • aki még halála után is képes rettegésben tartani a multinacionális cégek HR-eseit,
  • akivel újságírók minisztereket riogatnak, valamint
  • a New York Times bestseller listáját több könyvével vezette, máig hitelesített Guiness Recordként.

A vevőszerzés területén senki nem ülhet a babérjain, mert egy folyamatosan változó, fejlődő kihívás. Pont ezért nyúlt Hubbard nagy gonddal elásott pergamenjeihez a belga-amerikai marketing fenegyerek, Patrick Valtin, aki mellesleg fekete-öves taek-won-do európabajnok.

Mottója:
A vevőszerzés ma már nem az árúk vagy szolgáltatások minőségén múlik.
Sokkal inkább vált ádáz küzdelemmé a lehetséges vevők gondolataiba való beférkőzésért – betelepedésért.

2017. január 24-25-én 10 év után újra Magyarországon tart képzést Patrick valtin a vevőszerzésről többek közt az alábbi témákkal:

A vevőszerzés új dogmája

  • Miért halott a klasszikus marketing?
  • Mi a legnagyobb hiba amit a cégek 95 százaléka elkövet?
  • Hogyan legyél versenyképes egy (túl) gyorsan változó üzleti világban?
  • Mi az egyetlen hatékony vevőszerző eszköz, ha nincsenek reklámra százmilliók?

Ne keresd a hivatalos médiákban, ott most a madárinfluenza a hír.

Mi lesz ha a madárinfluenza elpusztítja a vevőid vacsoráját? Semmi.

TE ismerd meg a magyar fogászati praxist, amely 40-szeresére növelte a forgalmát Patrick Valtin módszerei segítségével.

Nem-kalandorok kérjük kíméljenek!!!

 

 

Neked ennyi nem elég, hogy döntést hozz?

Semmi gond, add meg a neved, e-mail címed, cégneved és telefonszámod, és mi visszahívunk.

Leleményes marketing és PR stratégiák

A kihívás

A marketing kulcs eleme kell, hogy legyen a hosszútávú üzleti stratégiádnak, és mindenképp tartanod kell a lépést korunk elvárásaival.

Felejtsd el, amit az iskolában tanultál: a marketing már nem ugyanaz, mint régen, és erre készen kell állnod!

Ez egy rendkívüli tréning, amely arról szól hogyan lesz a te céged EGYEDI a piacon.

A tréning küldetése

Egyedülálló, praktikus és leleményes marketing eszközöket a rendelkezésedre bocsátani, amelyek használatával drámai javulást látsz majd a piaci jelenlétedben.

Ha esetleg azt gondolod, a marketing feladata „a piaci, vásárlói igények felmérése, megerősítése, a termék pozícionálása, csomagolása, tálalása” akkor biztosan nem vagy egyedül. Ezen a tréningen azzal fogsz szembesülni, hogy mi a tényleges, elhallgatott meghatározása a marketingnek.

Mit is jelent az, hogy videótréning?

Nos megkapod a teljes élő tréning anyagát videón, és kapsz hozzá egy távirányítót. Így ha bármi jó ötleted támad, akkor gond nélkül megállíthatod az előadást, hogy kidolgozd ezt az új ötletet. Ha pedig nehézséged van, akkor nem maradsz le, mert megint csak leállítod a videót, amikor csak akarod.

Ez persze nem minden. Hiszen konkrét gyakorlatokat és feladatokat kell a videótréning során elvégezned, amelyek garantálják, hogy a tanultak ténylegesen hasznodra válnak, és kihozod belőlük a maximumot.

A TRÉNING PROGRAMJA

CÉGED MARKETINGJE

  • Patrick Valtin tréningje tényleges megoldásokat nyújt a reklámra.Hogy teremthetsz összhangot a cég vezetőségének szándékai, a marketing és az értékesítés között.
  • Hogy érd el, hogy Téged válasszanak a lehetséges vevők, és hogy maguktól AKARJANAK vásárolni Tőled?
  • Hogy kerüld el azokat a dolgokat, amiket nem szeretnek a vevőid, de nem mondják?
  • Mit kell tenni, hogy a piac higgyen abban, amit reklámozunk?
  • Hogyan ragaszd a termékedhez, szolgáltatásodhoz az ügyfél figyelmét?
  • Hogyan érd el, hogy jó szájízzel gondoljon a veled megkötött üzletek sorára, és ne is gondolkodjon másban?

MARKETING ÉS INTERNET

  • Mit keresnek a neten az ügyfelek, és ebből hogyan profitálhatsz?
  • Miként épül fel egy aktív honlap, amelyik több mint eszköz vagy „felület”, mivel önmagában is képes eladni? (A honlapok tört része képes erre, csak összezavarja a látogatókat.)
  • Legyen a honlapod legjobb „érékesítőd”!

EMAIL-MARKETING

  • Hogy jutsz el a nyers címlistától a rendszeresen vásárló elégedett vevőkig?

HA EZEK KÖZÜL CSAK EGY IS ÉRDEKEL, A TANFOLYAM NEKED SZÓL.

Akik elvégezték a következőket mondták:

  • Kíválóan alkalmazható adatok a marketingről.
  • A tréningen tanultak segítenek sokkal eredményesebb szövegeket írni.
  • A videótréning jobbnak tűnik, mint az élő tréning. Több időt hagy a jó gondolatok megszületésére!
  • Megtanultam hogyan kell hatékony reklámot készíteni, mik egy korszerű honlap eszközei, és hogyan lehet használni az e-mail marketinget.
  • Rájöttem, hogyan tudok ügyfeleket szerezni, és hogyan tudom a már meglévő ügyfeleket vásárlásra bírni.
  • Most már tudom milyen elemeknek kell jelen lennie a weboldalon, és mik azok, amik hanyagolhatók.
  • Sok új ötletet kaptam, mind reklám, mind piackutatás terén, amivel jelentősen tudom növelni a weboldalaim hatékonyságát.

Neked ennyi nem elég, hogy döntést hozz?

Semmi gond, add meg a neved, e-mail címed, cégneved és telefonszámod, és mi visszahívunk.

Rutinos vevőszerzés videótréning

350.000 Ft+ ÁFA

  • Rutinos vevőszerzés
  • Marketing összhang
  • AKARNAK vásárolni
  • Hihető reklámok
  • Aktív honlap
  • A honlap értékesít
  • Elégedett vásárlók
  • Személyre szabott
  • Cégedre szabott

Ütőképes cégcsomag

760.000 Ft+ ÁFA

  • Rutinos vevőszerzés
  • Marketing összhang
  • AKARNAK vásárolni
  • Hihető reklámok
  • Aktív honlap
  • A honlap értékesít
  • Elégedett vásárlók
  • Okos létszámnövelés
  • Alkalmas jelentkezők
  • Időspóroló interjúk
  • Jó emberek megtartása
  • A beosztotti tényezők
  • Valóra váltott tervek
  • Reális célok
  • Nagyra törő célok
  • Tényleges teljesítés
  • Beosztotti sikerek
  • Letisztult vezetés
  • Pontos, precíz tervek
  • Személyre szabott
  • Cégedre szabott
  • Szakértői edzés

Ütőképes cégcsomag Extra

890.000 Ft+ ÁFA

  • Rutinos vevőszerzés
  • Marketing összhang
  • AKARNAK vásárolni
  • Hihető reklámok
  • Aktív honlap
  • A honlap értékesít
  • Elégedett vásárlók
  • Okos létszámnövelés
  • Alkalmas jelentkezők
  • Időspóroló interjúk
  • Jó emberek megtartása
  • A beosztotti tényezők
  • Valóra váltott tervek
  • Reális célok
  • Nagyra törő célok
  • Tényleges teljesítés
  • Beosztotti sikerek
  • Letisztult vezetés
  • Pontos, precíz tervek
  • Hatékony csapat
  • Motivált emberek
  • Hatékony emberek
  • Önálló beosztottak
  • Önálló vezetők
  • Mérhető termelékenység
  • Csapatépítés
  • Személyre szabott
  • Cégedre szabott
  • Szakértői edzés

Ütőképes cégcsomag ULTRA

1.190.000 Ft+ ÁFA

  • Rutinos vevőszerzés
  • Marketing összhang
  • AKARNAK vásárolni
  • Hihető reklámok
  • Aktív honlap
  • A honlap értékesít
  • Elégedett vásárlók
  • Okos létszámnövelés
  • Alkalmas jelentkezők
  • Időspóroló interjúk
  • Jó emberek megtartása
  • A beosztotti tényezők
  • Adj el komoly vevőknek
  • Az ÚJ alapzat
  • A titkos "vásárlási" érv
  • Az új értékesítési hozzáállás
  • A TE szereped
  • A varázs formula
  • Valóra váltott tervek
  • Reális célok
  • Nagyra törő célok
  • Tényleges teljesítés
  • Beosztotti sikerek
  • Letisztult vezetés
  • Pontos, precíz tervek
  • Hatékony csapat
  • Motivált emberek
  • Hatékony emberek
  • Önálló beosztottak
  • Önálló vezetők
  • Mérhető termelékenység
  • Csapatépítés
  • Személyre szabott
  • Cégedre szabott
  • Szakértői edzés
TPL_KALLYAS_TOTOP